Napisz do mnie! marcela@slowemskutecznie.pl
06 listopad
Słowem – o książkach

Jak zacząć pisać bloga? Recenzja książki: Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku? M. Hyatt

Jak zacząć pisać bloga? Recenzja książki: Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku? M. Hyatt

Stawiasz pierwsze kroki w blogowaniu i rozwoju biznesu? Z tą pozycją poszerzysz swoją wiedzę! Zapraszam do lektury!

Prowadzenie bloga jest dziś czymś coraz bardziej powszechnym. Trudno się temu dziwić, ponieważ „kultura online” na dobre zagościła w naszych domach. Obecnie sporo biznesów można prowadzić w Internecie, wykorzystując do tego proste narzędzia ułatwiające, na przykład sprzedaż lub promocję. Duża część z nich jest darmowa lub zwyczajnie niedroga, stąd też takie zainteresowanie przeniesieniem biznesu do Internetu. Jak wiesz, obecna sytuacja również przyczynia się do tego, że wolimy pracować na komputerze z domu i szukamy wielu alternatyw zarobku. Jeśli chcesz zatem rozpocząć blogowanie, zastanawiasz się, co pomogłoby Ci w rozkręceniu i promocji strony, zajrzyj koniecznie do książki: Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku?  M. Hyatta. Zachęcam do przeczytania krótkiej recenzji.

Dla kogo jest ta pozycja?

Choć sporo osób zarzuca tej książce brak aktualności, ponieważ Hyatt napisał ją w 2013 roku, nie zgadzam się z tą opinią. Owszem, fakt jest taki, że wszystko, co dotyczy Internetu, marketingu internetowego, narzędzi itp., może zdezaktualizować się nawet po pół roku. Książka jednak pokazuje ogólny zarys promocji w Internecie, przede wszystkim prowadzenia bloga „od kuchni”, porusza także aspekty tego, w jaki sposób radzić sobie z osobami nam nieprzychylnymi w internecie. Uważam, że są to spostrzeżenia uniwersalne, które do dziś jak najbardziej nie tracą na aktualności, dlatego warto po nią sięgnąć, nawet jeśli blogowaniem zajmujesz się już jakiś czas.

Dla kogo na pewno jest pozycja? Dla tych, którzy właśnie stają przed faktem założenia bloga lub strony, czy może przeniesienia części swojego biznesu do Internetu. Twoja e-platforma pokazuje, w jaki sposób zacząć pisać treści na swoją stronę, staje się wręcz blogowym przewodnikiem po przytoczonym przez autora świecie zgiełku, w którym tak wiele zostało już napisane.

Co znajdziesz w tej pozycji?

Książka krok po kroku pokazuje, w jaki sposób można zacząć zarabiać na blogu i pisaniu tekstów blogowych. Mówi także o tym, dlaczego i w jaki sposób stworzyć swój własny produkt. Hyatt podkreśla także, co zrobić, aby nie tracić czytelników i promować się skuteczniej. Jeśli zatem ciekawi Cię zagadnienie promocji i budowania relacji z czytelnikiem, warto sięgnąć po tę pozycję.

Co istotne, autor poświęca także nieco uwagi samemu Twitterowi, który jak wiadomo, w Polsce nie jest tak popularny, jak np. w USA. W naszym kraju jest to platforma raczej skierowana do komunikacji polityków, niż osób promujących swoje biznesy, warto jednak co nie co przeczytać o jej możliwościach.

Jeśli zatem zastanawiasz się, po jaką książkę z zakresu marketingu i promocji biznesu teraz sięgnąć, to polecam Ci akurat tę pozycję. Jak wiadomo, o tym, czy warto przeczytać, najlepiej przekonać się samemu, dlatego zostawiam Cię z powyższą mini recenzją.

Ostatnie wpisy

Słowem – o copywritingu

Jakie wyróżniamy rodzaje tekstów w copywritingu? Poznaj 4 najważniejsze

Chcesz poznać 4 najpopularniejsze rodzaje tekstów w copywritingu? Sprawdź koniecznie artykuł.
Czytaj więcej
Słowem – o copywritingu

3 powody, dla których warto pisać treści na swoją stronę

Jakie korzyści płyną z publikowania treści na swojej stronie? Sprawdź kilka powodów!
Czytaj więcej