Napisz do mnie! marcela@slowemskutecznie.pl
11 Paź Nazwa firmy i jej funkcje – krótkie case study
Słowem – o copywritingu

Nazwa firmy i jej funkcje – krótkie case study

Jakie funkcje musi spełnić dobra nazwa firmy? Jak wymyślić skuteczną marketingowo nazwę? Zachęcam do poczytania wpisu!
Czytaj dalej
20 wrz. Wypromuj swoją markę! Recenzja książki Zakamarki marki P. Tkaczyka
Słowem – o książkach

Wypromuj swoją markę! Recenzja książki Zakamarki marki P. Tkaczyka

Chcesz wypromować swój biznes? Niezależnie od tego, czy jest on początkujący, czy jesteś już dłużej na rynku. Zobacz, dlaczego warto przeczytać „Zakamarki marki” Tkaczyka!
Czytaj dalej
27 Sie Czemu Rosjanie mają dywany na ścianie, czyli jak szukać słów kluczowych?
Słowem – o copywritingu

Czemu Rosjanie mają dywany na ścianie, czyli jak szukać słów kluczowych?

Jeśli ciekawi Cię temat słów kluczowych i zastanawiasz się, co wspólnego mają z nimi dywany i Rosjanie, zachęcam do przeczytania wpisu.
Czytaj dalej
31 Lip Co każdy copywriter wiedzieć powinien? Recenzja „Biblii copywritingu” D. Puzyrkiewicza
Słowem – o książkach

Co każdy copywriter wiedzieć powinien? Recenzja „Biblii copywritingu” D. Puzyrkiewicza

Jak pisać, żeby sprzedać tekst? Dlaczego tak ważna jest burza mózgów przed napisaniem tekstu? Krótka recenzja Biblii Copywtitingu.
Czytaj dalej
14 Lip Jak się bogacić, czyli recenzja „Bogaty ojciec, biedny ojciec”. R. Kiyosaki
Słowem – o książkach

Jak się bogacić, czyli recenzja „Bogaty ojciec, biedny ojciec”. R. Kiyosaki

Zapraszam do przeczytania recenzji ciekawej książki R. Kiyosaki „Bogaty ojciec, biedny ojciec”.
Czytaj dalej
27 Maj Jak kulą w płot, czyli moja historia bycia copywriterem
Słowem – o copywritingu

Jak kulą w płot, czyli moja historia bycia copywriterem

Czy piątki w szkole są konieczne, by zacząć pisać? W jaki sposób zainteresowałam się copywritingiem i czy była to dobra decyzja?
Czytaj dalej